losh.blogg.se

en blogg om allt

en kort presentation no more.

Publicerad 2014-11-05 09:38:49 i Allmänt,

tänker bara göra en väääääldigt kort presentation nu av mig o min nya blogg. tror inte på det här med 100 raders långa presentationer... 
let´s go, jag heter lina och är 16 år gammal, jag är en så kallad helt vanlig tjej som spelar fotboll på friitiden. 
jag går nu 1.an på Borgarskolan och läser eknomi, jag tycker det är en väldigt rolig inriktning efersom jag vill blå någon inom juridik, kanske åklagare eller nått liknande.
jag startade denna blog för att jag vill dela med mig av min vardag, både i bilder och i inlägg.
så det är min presentation, kort och enkel.
bilder kommer senare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela